starkform.blogg.se

Hejsan! I den här bloggen kommer ni kunna följa min träning och mina framsteg. Jag har spelat Handboll i 12 år och gymmat 4 år, och jag lär mig nytt hela tiden.

Kosttillskott

Publicerad 2013-10-09 22:05:00 i Allmänt,

I detta inlägg tänkte jag Presentera mina 3 viktigaste kosttillskott!
 
Detta är en del av en tävling så rösta gärna på mitt inlägg på knappen nedan :)
 
 
Rösta på mitt bidrag!
 
De består av en PWO, Aminosyror och en gainer.
 
Den PWO jag föredrar mest är "Creatine Complete Extreme".

denna är prestationshöjande, har en uppiggande effekt och motverkar mjölksyra, och den gör verkligen detta!
Man får energi efter jobbet att kunna köra ett pass på 2 timmar. det jag känner är bäst är att jag inte får några extrema peekar, drick denna ca 25 minuter innan passet. den smyger sig igång men sen håller den sig i 2 timmar utan dippar.
 
 
 
 
 
 
 
Under passet kör jag aminosyror, Xtend som även den har en uppiggande effekt, den hjälper även till att utesluta dippar i passet. "Produkten består av en blandning av grenade essentiella aminosyror i kombination med Glutamin, Citrullin Malat, och Vitamin B6 för ökad muskeltillväxt och snabb återhämtning." denna tar jag både träningsdagar och vilodagar.ett stort pluss är att den har en sjukt god smak (green apple godast, men de flesta är goda)!!
 
 
 
 
Efter passet kör jag antingen Whey-80 eller Super Gainer pro som är en Lean mass builder med en bra blandning av protein och kolhydrater. även denna har en grym smak och mättar även som mellanmål. det ända minus är att den är lite dyr till kilopris men det är en riktig kvalitetsprodukt.
"Super Gainer Pro från Star Nutrition är en återhämtningsprodukt med vassleprotein, kolhydraten Vitargo och kreatin som bidrar till att öka din prestationsförmåga."
 
 
 
Dessa är de tre kosttillskott jag främst använder mig av hoppas ni fått bra tips och råd!
 
Rösta gärna på mig i tävlingen nedan!
Rösta på mitt bidrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela