starkform.blogg.se

Hejsan! I den här bloggen kommer ni kunna följa min träning och mina framsteg. Jag har spelat Handboll i 12 år och gymmat 4 år, och jag lär mig nytt hela tiden.

Tips till nästa helg och nytt kosttilskott!

Publicerad 2013-11-01 16:07:00 i Allmänt,

Tack för allt stöd jag fick i min tävling! Jag vann 500.- i presentkort så är väldigt nöjd med det!
 
Mässa:
Till nästa helg har jag ett tips till alla som är intresserade av träning, kost och hälsa och det är "Allt för hälsan" som är en mässa på Stockholmsmässan i Älvsjö.
 
 
"Nordens största livsstilsmässa inom hälsa Allt för Hälsan är den årlig mötes- och marknadsplats där 30000 personer, både inbitna och nyblivna anhängare av en hälsosam livsstil, får full överblick över allt som är värt att veta och uppleva inom friskvård och egenvård."
 
 
Min tanke är att kunna ta mig dit, förhoppningsvis får man inspiration till fler inlägg och kommer även rapportera vad jag sett där. Öppettider 7-10 november: kl 10:00-18:00 och entre för vuxen per dag är 150kr.
 
 
 
En annan kul grej!
 
Mikael Hollsten har nu fått ut sin egna PWO från AV (bloggen Aldrig Vila som är riktigt bra). PWO:n heter "Breach" och är väldigt omtalad om sin komplexa sammansättning och positiva prestationshöjande funktion. priset ligger på 399.- (lite dyrt) men av det jag hört så vill jag även testa denna snart. återkommer av ressention även när jag testat denna.
 
 
 

PWO’n Breach från varumärket Aldrig Vila är en genomarbetad kvalitetsprodukt med en unik ingredienssynergi som tagits fram för att leverera en träningsupplevelse utöver det vanliga!

  • Energi, pump och fokus
  • Full av potenta nyckelingredienser
  • Fri från kolhydrater och fyllnadsmedel
  • Finns i flera goda smaker
Komentar från GG: "Grym smak och bra effekt, saknar craze men detta är det bästa alternativet jag hittat hittils"
 
Ha en trevlig helg så hörs vi av nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela